Campaign Coordinator Benelux
(full-time)

Om ons team te versterken, verwelkomt ons kantoor in Amsterdam graag een nieuwe collega als Campaign Coordinator Benelux.

Kan je goed nauwkeurig en zelfstandig werken, makkelijk contacten leggen met (potentiële) klanten en mediabureaus en omschrijf jij jezelf als een spin in het web? Heb je een opleiding afgerond in de richting van Commerciële Economie, Business Administration of Bedrijfseconomie? Dan denken we dat je bij ons aan het juiste adres bent!

 

Over blowUP media

Wij zijn een innovatieve media boutique in (Digital) Out of Home en onderdeel van het beursgenoteerde Ströer. Wij zijn een impact-first bedrijf met een duidelijke focus op innovatie, technologie, duurzaamheid en waarde creatie. blowUP media is vertegenwoordigd in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België en biedt met zo’n 300 (D)OOH-locaties het grootste netwerk voor grootformaat reclamemedia in Europa. We werken samen met adverteerders, mediabureaus en reclamebureaus, eigenaren van onroerend goed, projectontwikkelaars, commercieel vastgoed, gemeenten en non-profit organisaties. Onlangs is blowUP media uitgeroepen tot beste Out of Home mediabedrijf van Nederland!

 

Functie omschrijving

De Campaign Coordinator Benelux (full-time) is een belangrijk onderdeel van het Sales team van blowUP media Nederland en België. Jij bent verantwoordelijk voor het CMS (content management systeem) voor de Benelux en je bent een direct schakel tussen de grafische afdeling op kantoor, reclamebureau en klant. Je bent onmisbaar voor dagelijkse sales activiteiten en verantwoordelijk voor contact met klanten m.b.t. het aanleveren van campagne content.

Een aantal essentiële functies zijn:

  • Het dagelijks monitoren van de campagneplanning, het controleren van de aangeleverde content, het live zetten van campagnes.
  • Playout reports delen met bureaus en klanten.
  • Programmatic campagnes monitoren.
  • Verantwoordelijk voor fotografieplanning van digitale campagnes incl. programmatic campagnes.
  • Zorgdragen voor een optimaal ingerichte en functionerende backoffice t.b.v. bovenstaande taken en verantwoordelijkheden (up-to-date houden van ons CRM systeem, opstellen van offertes, opdrachtbevestigingen etc.).
  • Je volgt marktontwikkelingen op de voet en ziet kansen voor nieuwe campagnes.
  • Je informeert klanten, planners en mediabureaus en enthousiasmeert ze over de mogelijkheden en toepassingen die DOOH met zich meebrengt.

 

Jouw profiel

Om succesvol te zijn als Campaign Coordinator Benelux ben of heb je:

  • Je omschrijft jezelf (en wordt door anderen omschreven) als een nauwkeurig, consciëntieus, ambitieus, commercieel, hardwerkend en positief ingesteld persoon.
  • Je bent in staat om proactief te werken, denkt altijd een paar stappen vooruit en streeft van nature naar een optimaal resultaat.
  • Bij contact met externe partijen heb je een natuurlijk overwicht en weet je het maximale uit de samenwerking te halen.
  • Je beschikt over een afgeronde MBO/HBO opleiding, bij voorkeur in de richting Commerciële Economie/Bedrijfseconomie.
  • Je kunt goed onder druk presteren en houdt je aan gestelde deadlines.
  • Je hebt een oprechte interesse in digitale- en technologische vooruitgang.
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve eigenschappen (op meerdere niveaus) en je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • Zeer goede kennis van reguliere Windows office software programma’s.

 

Wat bieden wij:

  • Werken bij een leuk, dynamisch bedrijf, met een internationaal karakter en informele werksfeer
  • Excellente arbeidsvoorwaarden
  • Geregeld team- en klantactiviteiten, borrels en uitjes.
  • 25 vakantiedagen + 1 blowUP dag (o.b.v. 40 uur)
  • Een competitieve bonusregeling
  • Prachtig kantoor op de Keizersgracht in Amsterdam, (deels) thuiswerken behoort ook zeker tot de mogelijkheden.

 

Geïnteresseerd? Stuur dan snel je CV naar Joep van der Aa