Plaatsing van blowUPs (reclamedoeken) geschiedt rechtstreeks aan een gevel ofwel aan een bouwsteiger. In het laatste geval bestaat de mogelijkheid om, indien bij onderhoudswerkzaamheden aan de gevel(s) van een gebouw steigers benodigd zijn, het gaasdoek – dat normaal gesproken gebruikt wordt en er vaak rommelig uitziet – te vervangen door een reclamedragend steigerdoek. Hiermee worden periodieke renovaties gestimuleerd, worden pandeigenaren geholpen met de financiering van noodzakelijk onderhoud en worden lelijke steigers onttrokken aan het oog.
Plaatsing van Super Motions (digitale advertentieschermen) geschiedt aan of achter de gevel. Een plaatsingstraject start altijd eerst met een (vrijblijvend) advies over de mogelijkheden tot displayrealisatie en -exploitatie op uw locatie. Bij een positieve uitkomst over de mogelijkheden van displays, inclusief vergunningen en lichtadviezen, investeert blowUP media in de technologie, waarbij sterk gelet wordt op betrouwbaarheid, de Total Costs of Ownership (TCO) en de meest ‘groene technologische keuze’.
Doordat wij investeren in de technologie kunt u er vanuit gaan dat wij tot het uiterste gaan om een optimaal rendement te behalen en streven naar lange samenwerkingsverbanden.
blowUP media Style biedt vastgoedeigenaren, huurders en projectontwikkelaars een eenvoudige en efficiënte manier om tijdens bouwprojecten of renovaties te communiceren over het project, de leefomgeving te verbeteren en tegelijkertijd de veiligheid te verhogen.
Als uw eigendom zich op een drukke locatie bevindt, kan het geschikt zijn als (tijdelijke) advertentiedrager voor grootformaat reclame. blowUP media helpt eigenaren van particulier onroerend goed, vastgoedontwikkelaars, shopping center specialisten, bouwbedrijven en restauratoren met het genereren van extra inkomsten.
Wij onderzoeken met plezier of uw locatie geschikt is voor de inzet als reclamedrager. Ons Developmentteam neemt contact met u op om de mogelijkheden voor uw locatie te bespreken.