Oatly x blowUP media

Oatly domineert Hoog Catharijne

Voor de lancering van hun nieuwe nieuwsbrief ‘Spam by Oatly’, koos het populaire haverdrankmerk voor een impactvolle out of home campagne in Hoog Catharijne. Met ruim 35 miljoen bezoekers per jaar en 140+ winkels is dit dé plek voor een grootschalige OOH-campagne. Wij realiseerden een complete mall take over waarin zowel onze digitale schermen als de trappen in het winkelcentrum werden ingezet. Hoog Catharijne werd volledig ondergedompeld in de herkenbare, humoristische tone of voice van Oatly.

oatly_utrecht_stairs-north-mile-hoog-catherijne_05

Stair Stories zet trapstickering neer als eyecatcher

Centraal in deze opvallende take-over: de volledig gewrapte centrale trappen van Hoog Catharijne. De trapstickering bracht de herkenbare stijl van Oatly tot leven met ludieke teksten en een visuele overload aan ‘spam pop-ups’. Door de trappen en wanden te wrappen, werd een alledaags doorgangspunt omgetoverd tot een Stair Stories-experience. Hierdoor trok de full wrap direct de aandacht van het winkelend publiek, dat letterlijk door 2.603 spam pop-ups liep. Een sterk voorbeeld van hoe creatief inzetten van ruimte in winkelcentra zorgt voor meer impact.

oatly_utrecht_stairs-north-mile-hoog-catherijne_01-2

Volledige zichtbaarheid in het winkelcentrum

Het bleef niet bij de trappen. Ook was de campagne zichtbaar op alle digitale schermen binnen Hoog Catharijne, die onderdeel zijn van The Collective®. Door deze slimme combinatie van creatieve zichtbaarheid, locatie en humor wist Oatly hun boodschap precies daar te brengen waar dagelijks duizenden consumenten lopen. Het resultaat: een spraakmakende campagne die opvalt, bijblijft én merkbeleving toevoegt aan een retail ruimte.

Hoog Catharijne biedt eindeloze mogelijkheden om jouw merkverhaal in beweging te brengen. Benieuwd wat er mogelijk is?

oatly_utrecht_hoog-catharijne_north-mile-pillars_i