Dit is nog een brand statement! Full wrapping van de trappen in Hoog Catharijne in Utrecht, de drukste retailhub van Nederland.
Een enorme eyecatcher waar voorbijgangers niet om heen kunnen, in combinatie met bestickering van de wanden. Bij aankomst op de begane grond versterkt een bijpassende digitale campagne op het scherm The South Mile de perfecte aanvulling van deze brand experience.
Onder andere Fanta, Amazon, Oatly, Heineken, Odidio en Skyshowtime gingen je voor.
Haal nog meer uit je campagne met een activatie bij een van onze schermen in Hoog Catharijne in Utrecht.
Bij de ingang van Hoog Catharijne onder ons transparante LED scherm NEO is er ruimte om een activatie op te zetten, welke direct kan communiceren met het scherm. Ook in de Stijlkamer, bij digital art piece The Emerald is er een ultieme locatie om activaties op te zetten.
Beide Cinekid en Justdiggit hebben beide activatielocaties al gebruikt om mensen in beweging te krijgen voor hun missie.
Zandvoort is de ideale plek voor placemaking tijdens de Formule 1 Dutch Grand Prix.
Met twee high-impact Giant Poster locaties direct aan de Fan zone, bieden deze Giant Posters een unieke plek voor ultieme merkbeleving. Versterkt door twee innovative 3D Boxen middenin de walking route naar het circuit kunnen bezoekers niet om het merk heen. Deze combinatie faciliteert een unieke totaalbeleving en combineert de krachten van anamorfische digitale out of home en giant posters.
Amazon ging je al voor.
Met HUB realiseert blowUP media de ideale popUP op impactvolle locaties.
Een popUP is het ideale platform voor intense merkbelevingin combinatie met de Premium Plus locaties van blowUP media. Deze combinatie zorgt voor een unieke totaalbeleving en combineert de krachten van digital out of home en real-life experience.
H&M, Netflix, OneFit, Samsung en Verstegen hebben de popUP store al ingezet als de ultieme merkbeleving.