Wereldhave x blowUP media

 

 

blowUP media breidt digitaal OOH netwerk The Collective® in Tilburg uit door partnership met winkelvastgoedfonds Wereldhave

 

Grootformaat (Digital) Out of Home exploitant blowUP media is een langjarig partnership aangegaan met winkelvastgoedfonds Wereldhave. Hiermee breidt blowUP media haar DOOH netwerk The Collective® uit met hoogwaardige digitale schermen in de onlangs vernieuwde binnenstad van Tilburg. Deze 7de stad van Nederland is de nieuwste toevoeging aan het netwerk van blowUP media, dat al succesvol is in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. Op de nieuwe Premium Plus DOOH schermen in de Emmapassage, Frederikstraat en Heuvelstraat wordt een mix van commercials, kunst, lokaal relevante en up-to-date content uitgezonden. De Super Motions worden in de komende maanden gefaseerd geïnstalleerd. Het winkelgebied trekt jaarlijks 10,4 miljoen bezoekers.

State-of-the-art digitale schermen die naadloos passen bij de architectuur
De positionering van het Tilburgse winkelgebied is modern en hoogwaardig, met kwalitatieve winkels en horeca in een stijlvol winkelgebied met iconische winkelpuien. De digitale schermen van blowUP media passen dan ook naadloos bij de architectuur.

Als eyecatcher wordt in de Emmapassage een voor Nederland uniek 90° LED-scherm geplaatst van ruim 60m². Door haar bijzondere vorm lopen consumenten letterlijk onder het scherm door, wat een spectaculaire ervaring biedt aan bezoekers en bewoners. Dit innovatieve digitale scherm zorgt voor landurige engagement en versterkt iedere Out of Home merkcampagne. In de overdekte Frederikstraat worden vier hoogwaardige schermen (32m² in totaal) tegenover elkaar geplaatst, welke los van elkaar, gecombineerd als één en gelijktijdig werkend kunnen worden ingezet. Op de kruising van de Heuvelstraat en de Pieter Vreedestraat komt een hoekscherm van 13,5m².

De Emmapassage heeft onlangs een ingrijpende metamorfose ondergaan. Het winkelcentrum is door Wereldhave getransformeerd tot een modern binnenstedelijk winkelgebied. Via de Frederikstraat sluit de Emmapassage aan op de Heuvelstraat en versterkt hiermee het winkelcircuit in de binnenstad. De Super Motions van blowUP media zijn speciaal voor dit retailgebied ontworpen.

Partnership blowUP media x Wereldhave

Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: “Wereldhave en de gemeente Tilburg laten met de langverwachte vernieuwing van de Tilburgse binnenstad een hoog ambitieniveau zien. Dit past bij The Collective® – ons netwerk van Premium Plus schermen – waarbij we altijd streven naar een positieve impact op de omgeving en betrokkenheid bij inwoners en bezoekers. Door de toepassing van hoogwaardige technologie, digitale kunst en interactie hopen we de lokale economie en samenwerkingen te stimuleren. Met de uitbreiding van The Collective® in de 7de stad van Nederland krijgen adverteerders – naast onze digitale landmark in Eindhoven – toegang tot een belangrijke economische motor in Noord-Brabant en tot een jonge, moeilijk te bereiken doelgroep in deze snelgroeiende studentenstad.”

Doris Slegtenhorst, Business Unit Manager bij Wereldhave: “De afgelopen jaren is er hard gewerkt aan de transformatie van de Tilburgse binnenstad. Met vernieuwingen aan het Pieter Vreedeplein, het realiseren van de nieuwe Frederikstraat en de herontwikkeling van de Emmapassage krijgt de stad een compleet nieuw en modern winkelhart. In samenwerking met blowUP media voegen we hier nog spectaculaire communicatie aan toe met moderne digitale schermen, die sterk bijdragen aan de beleving van de consument.”

The Collective®
blowUP media biedt adverteerders met The Collective® een digital Out of Home netwerk in de grootste steden van Nederland. Premium Plus advertising screens op landmarklocaties in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Tilburg, en realiseert zo een unieke positie in het Nederlandse digital Out of Home landschap. Naast deze full-motion schermen behoren ook Giant Posters en popUP experience stores tot het portfolio.