Coca-Cola x HUB

Gepersonaliseerde DOOH-special midden in Rotterdam

Voor de terugkeer van Coca-Cola’s iconische Share a Coke campagne ontwikkelden we met HUB, onze in-house creative agency, een DOOH-special build op de Lijnbaan in Rotterdam. Het media-first concept om een LED-scherm te integreren in een Giant Poster kwam voort uit een idee van HUB. De innovatieve DOOH-special combineert groot bereik met een persoonlijke touch, dat zorgde voor veel zichtbaarheid, zowel op straat als online.

coca-cola_rotterdam_lijnbaan_avond_0001

Van concept tot uitvoering: 100% in-house

Dit is onze eerste HUB-case waarin alles vanuit de agency werd gerealiseerd: van conceptontwikkeling tot ontwerp, techniek en uitvoering. Het idee voor de special ontstond binnen ons team en groeide uit tot een unieke personalisatiecampagne in de publieke ruimte. De uitvoering in het drukbezochte winkelgebied Lijnbaan vroeg om nauwkeurige coördinatie en technische expertise. Door de combinatie van creatief concept, projectmanagement en technische uitvoering onder één dak te hebben, werden snelheid, kwaliteit en impact gegarandeerd. Het eindresultaat? Een digital out of home special die boven de stad uittorende, met een gemiddeld dagelijks bereik van 35.000 mensen.

coca-cola_rotterdam_lijnbaan_0004

Digital Out of Home dat mensen laat stilstaan

Deze campagne laat zien waar blowUP media voor staat: (D)OOH-oplossingen die merken laten opvallen in het dagelijks leven. Geen standaard plaatsing, maar een beleving op straat. De activatie kreeg veel positieve feedback en trok ook online de aandacht. Zo werd de campagne online breed gedragen door o.a. OOH-expert Phil Blondé met een bereik van 33.000+ mensen. Deze case laat zien hoe DOOH-campagnes met een creatieve special build opvallen, inspireren en activeren in de drukste stedelijke omgevingen.

Benieuwd hoe jouw campagnes zichtbaar worden op A-locaties?

coca-cola_rotterdam_lijnbaan_dag_0002