20 november 2025
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH campagnes tot leven. Iedere special die HUB realiseert, legt de lat hoger en zet nieuwe standaarden voor merken én intern.
Interactie door technologie en out-of-the-box ervaringen wordt steeds belangrijker binnen (D)OOH. Met het gebruik van blowUP media’s kenmerkende Premium Plus media, technologische innovatie en creatieve team, creëert HUB impactvolle visuele ervaringen waarmee maximale aandacht en betrokkenheid van publiek wordt gecreëerd.
Om merken nog meer mogelijkheden te bieden breidt HUB haar aanbod uit met AI content consultancy. Hiermee worden merken geïnspireerd en ondersteund bij het ontwikkelen van AI-gedreven content. Campagnes kunnen zo eenvoudig verrijkt worden met bewegende elementen in stilstaande beelden of zelfs volledig door AI worden gecreëerd.
Voor deze nieuwe stap werkt HUB samen met Medusa Medusa, een AI-kunstenaarsduo dat bekendstaat om haar avant gardistische en surrealistische beeldtaal. De samenwerking is gebaseerd op een gedeelde visie: merken buiten de gebaande paden laten treden en content creëren die mensen laat stilstaan.
De samenwerking met Medusa Medusa komt ook tot uiting in de vernieuwde branding van HUB. Speciaal ontwikkelde AI-beelden zorgen voor een verfijnde, surrealistische twist op de werkelijkheid en versterken zo de visuele identiteit van HUB. Op die manier komen creativiteit en technologie samen in een vernieuwde uitstraling.
HUB specialiseert zich in experiential marketing. Campagnes die gebruik maken van innovatieve formats, technologieën en onverwachte merkbelevingen om maximale impact te creëren. Als creatieve (D)OOH-partner vertaalt HUB campagnes op grootformaat locaties naar unieke merkbelevingen. Elke case vormt daarbij een nieuw vertrekpunt voor verdere innovatie.
Eerder realiseerde HUB al opvallende cases voor merken als Amazon, Hunkemöller, Coca-Cola en Samsung met producten zoals de Motion Cube, placemaking campagnes en Giant Poster specials.
Met AI content consultancy biedt HUB de mogelijkheid om bestaande formats te doorbreken en unieke, emotioneel prikkelende beelden te creëren. AI visuals kunnen vervreemden, fascineren en verwonderen. Precies het effect dat HUB nastreeft: content die besproken wordt en merken top-of-mind maakt.
Hoe zou jouw campagne eruit zien als alles mogelijk is?


